Doelgroep

Doelgroep!

Wat me de afgelopen twee weken enorm heeft bezig gehouden is wie en welke mensen behoren nu eigenlijk tot mijn doelgroep.
Ik heb een een vragenlijst gemaakt voor mijn marktonderzoek om een helder beeld te krijgen wat jij (mijn doelgroep) wil en waar is er behoefte aan.

marketingGoed voor jezelf zorgen is bepalend dat klachten zich niet gaan manifesteren in je lichaam. Je herkent vast wel als je heel druk en gestrest bent, zorg je minder goed voor jezelf. Klachten zoals, hoofdpijn, nek-/,schouder en zelfs lage rugpijnen of migraine zul je vast herkennen. Maar ook dat je meer geneigd bent om te gaan snoepen en ongezond te eten , wat weer een gevolg heeft tot gewicht toename en een onrustige huid.

Ik wil graag in kaart brengen waar jij    (mijn doelgroep) naar verlangt, wat je klachten zijn en met name wat je onderneemt op dit gebied.

Ik wil je uitnodigen om even na te denken bij de vragen , zodat je echt bewust bent van je eigen lichaam.
http://www.survio.com/survey/d/A2Q2L5O1K1A4Y9L7D
Ik wil je nu alvast bedanken voor de moeite die je wilt nemen.

Lieve groet,
Petra

Dit bericht werd geplaatst in Blog, Uncategorized. Bookmark de permalink .